You have no items in your shopping cart.
Close
Search
Filters

Return & Exchange

 

Siparişlerinizi teslim alırken kargolarınızı kuryenin önünde açıp kontrol ediniz. Eğer ürün/ürünler yanlış gelmişse ya da ürün/ürünlerde herhangi bir hasar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak tarafımıza geri gönderiniz. Kargoyu imza karşılığında teslim aldığınız takdirde kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş sayılırsınız.

 

- Satın aldığım ürünü iade etmek için ne yapmalıyım?

Satın aldığınız ürünleri orijinal ambalajında ve hasarsız olmak koşulu ile teslim aldıktan itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, hasarlı, eksik, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Web alışverişleriniz ile ilgili olarak; "Hesabım" sayfanızdan "Siparişlerim" linkine tıkladıktan sonra iade etmek istediğiniz sipariş için "İADE ET" linkine tıklayıp hangi ürünü iade etmek istediğinizi ve nedenini seçebilir ya da 0850 215 80 00 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

Mağaza alışverişleriniz ile ilgili olarak; Alışverişinizi yapmış olduğunuz mağaza yetkililerimiz size yardımcı olacaktır. Mağaza iletişim bilgilerine ana menüde yer alan "Mağazalar" adresinden ulaşabilirsiniz.

İade etmek istediğiniz ürün, incelendikten sonra işleme alınır. İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

  • Ürünün faturası, (e-fatura ise göndermenize gerek yoktur)
  • İade & değişim sebebini içeren yazı,
  • 14 günlük yasal süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

Not: İade/değişim kargolarını karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Yalnızca çalıştığımız kargo firmaları ile gönderim yapınız. (Tüm Türkiye: Yurtiçi Kargo, İstanbul içi: Ay Kargo)

 

- Satın aldığım ürünün hasarlı çıkması durumunda ne yapmam gerekiyor?

Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler 14 gün içerisinde bildirilmesi dahilinde “arızalı yeni ürünler” sınıfına girer. Arızalı ürününüzün orijinal ambalajı bozulmamış olması, üründe yer alan koruma bandının çıkarılmamış olması, çizik, hasar vs. olmaması ve ürünün bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmesi koşuluyla göndermeniz gerekmektedir.

Web alışverişleriniz ile ilgili olarak; 0850 215 80 00 numaralı telefondan veya info@eastmarine.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Mağaza alışverişleriniz ile ilgili olarak; Alışverişinizi yapmış olduğunuz mağaza yetkililerimiz size yardımcı olacaktır. Mağaza iletişim numaralarına yukarıda yer alan "Mağazalar" adresinden ulaşabilirsiniz. Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise stoklara bağlı olarak, iade ise yetkili satış sorumlularının vereceği rapora bağlı olarak belirlenir. Teslim edilen ürünün hasarlı çıkması halinde, durumu tespit eder etmez web sitemizdeki iletişim formunu doldurmanızı rica ederiz.

Kargo firmamızın teslimatı sırasında ürününüzü teslim alırken paketin hasarlı olup olmadığına dikkat etmeniz ve eğer hasarlı ise teslim almamanız gerekmektedir. Tüm teslimat ve yenileme işlemleri imza karşılığı gerçekleştirilmektedir.

İade ve değişimi yapılamayan ürünler:

  • Son kullanma tarihi olan ürünler (işaret fişekleri, kandiller, süreli yayınlar, dolgu ve macun ürünleri)
  • Kullanıcı üzerine kayıtlı ürünler (Telsiz, AIS, EPİRB, vb.)
  • Akü, Inverter ve Charger'lar
  • Elektronik ürünler
  • Software ve harita kartları, kağıt haritalar
  • Mayolar
  • Yanlış kullanım, yanlış montaj veya bakım talimatlarına aykırı uygulamalar veya yetkili servis tarafından monte edilmemesinden dolayı hasar görmüş ürünler
  • Kesilerek metre ile satılan halat, zincir, kumaş, kablo gibi ürünler (hata East Marine'den kaynaklı değil ise)
  • Özel olarak sipariş edilmiş ürünler
  • DVD ve Kitaplar