Alışveriş sepetinizde ürün yok.
Kapat
Ara
Filtreler

Sıkça Sorulan Sorular

 

+ Kargo takibini nasıl yapabilirim?

- Üyeyseniz; "Hesabım" sayfanızın "Siparişlerim" bölümünden verdiğiniz siparişin tüm detaylarına ulaşabilir, anlık olarak kargo takibinizi yapabilirsiniz.

- Üye olmadan, siparişinizi misafir olarak oluşturduysanız Sipariş Takip Ekranı sayfasından size mail yoluyla iletilen "Sipariş Numarası" ve "E-mail ya da Telefon" bilgisi ile siparişinizin takibini gerçekleştirebilirsiniz.

 

+ Satın almak istediğim ürünle ilgili bir sorum var, ne yapmam gerekiyor?

- Her ürün sayfasında "Bize Sorun" adında bir alan yer almaktadır, bu alandan bize ilettiğiniz sorularınız için mümkün olan en kısa sürede tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.

 

+ Stoğa Girince Haber Ver modülü nasıl çalışıyor?

- Eğer bir ürün stoklarımızda tükenmişse, ilgili ürün sayfasında "Stoğa Girince Haber Ver" butonuna bastığınız takdirde, o ürün stoklarımıza girdiği anda sistem tarafından size otomatik olarak bir e-mail gönderilir.

 

+ Stoğa Girince Haber Ver dediğim ürünleri yine aynı fiyattan mı alacağım?

- "Stoğa Girince Haber Ver" modülü "Ön Sipariş" değildir. Stokta biten ürün fiyatları her zaman güncel olmayabilir ve stoğumuza tekrar girdiğinde fiyatları güncellenebilir, ürün tekrar stoklarımıza girdiğinde satın alırken yeni ve güncel olan fiyattan satın alabilirsiniz.

 

+ Bazı ürünlerde yer alan "X TL'den" ibaresi ne anlama geliyor?

- Eğer ürün grup ürün ya da bir diğer deyişle seçenekli ürün ise o seçenek grubuna ait en düşük fiyat olan "X TL" baz alınarak "X TL'den" ibaresi ile kategori sayfalarında sergilenir.

 

+ Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?

- eastmarine.com.tr üzerinde gördüğünüz tüm ürünlerin fiyatına KDV dahildir.

 

+ Daha önce tamamlamış olduğum siparişime yeni ürün ekleyebilir miyim?

- Tamamladığınız siparişler otomatik olarak oluşur ve ilgili çıkış birimlerine aktarılır, bu yüzden siparişinize ürün ekleyemezsiniz. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturarak alışverişinize devam edebilirsiniz.