Ara
Tüm Kategoriler
    Menu Kapat

    Bu Ürün Artık Stoklarımızda Yer Almayacaktır..

    ML-Serisi Ağır Hizmet Otomatik Şarj Rölesi

    0Farklı Ürün Seçeneği

    East Marine Ayrıcalıkları & Vade Farksız Satın Alma Seçenekleri

    ML-Serisi Ağır Hizmet Otomatik Şarj Rölesi.

    0.0 0
    Yeni Bir Yorum Yaz Kapat
    *
    *
    • Kötü
    • İyi
    ML-Serisi Ağır Hizmet Otomatik Şarj Rölesi. 12V. Görseli
    ML-Serisi - 12V
    Ürün Kodu: N-1465622

    ML-Serisi Ağır Hizmet Otomatik Şarj Rölesi. 12V.

    • Büyük ebatlı ikili akü grubunun şarjını otomatik olarak yürütür
    • Acil durumda marş için akü gruplarının paralel bağlantısına imkân sağlar
    • Sürekli 500 Amper güç ile yüksek çıkışlı alternatörleri destekler
    • Marş Yalıtımı (SI): Motorun çalıştırılması esnasında hassas elektronik cihazların zarar görmesini engellemek için motor devresinden gelen tenvirat tipi yüklerin geçici yalıtımı için ayarlanabilir
    • Motor Yalıtımı (EI): Motor elektroniklerini korumak ve alternatör güç çıkışını artırmak için iki motorun birlikte çalıştığı anlarda yalıtım için ayarlanabilir
    • İkili akü gruplarında şarjı algılar
    • LED çıkış göstergesi akü bağlantısını, izolasyonu, dahili voltaj blokajını, marş veya motor izolasyon durum bildirimlerinin uzaktan görülebilmesini sağlar


    Otomatik Şarj rölesi açıklaması:

    Çift akü grubuna sahip bir teknede, seyir halindeyken her iki grubu da şarj edebilmek çok kullanışlıdır. Şarj yönetim cihazları iki akü grubunu şarj ederken birbirine bağlar, şarj etmediği zamanlarda ise birbirinden izole eder. Akülerden birinin boşalması durumunda, acil çalıştırma için dolu bir akü grubu olacaktır.

    Teknelerde iki çeşit şarj yönetim sistemi mevcuttur:

    Otomatik şarj röleleri, her iki aküye de şarj kaynağı bağlandığında algılayan bir röleyle donatılmıştır. Şarj bağlandığında, ACR (Otomatik Şarj Rölesi) aküleri birleştirir. Şarj edilmediği durumlarda ACR aküleri izole eder.

    Akü izolatörleri, akımın akışını sağlayan ancak akımı aküden almayan tek yönlü elektrik emniyet valfidir. Bunun dezavantajı, kullanılan diyotların voltaj düşüklüğü yaratmasıdır ve bu voltaj düşüklüğü şarj enerjisini tüketip, ısı ortaya çıkararak akülerin tam olarak şarj olmamasına neden olur. Harici voltaj algılamalı alternatörler tam şarj olmama durumunu düzeltseler de voltaj düşüklüğü ve ısı bir problem olarak kalır.

    Stok Durumu: Stokta yok
    Stokta Yok
    ML-Serisi Ağır Hizmet Otomatik Şarj Rölesi. 24V. Görseli
    ML-Serisi - 24V
    Ürün Kodu: N-1465623

    ML-Serisi Ağır Hizmet Otomatik Şarj Rölesi. 24V.

    • Büyük ebatlı ikili akü grubunun şarjını otomatik olarak yürütür
    • Acil durumda marş için akü gruplarının paralel bağlantısına imkân sağlar
    • Sürekli 500 Amper güç ile yüksek çıkışlı alternatörleri destekler
    • Marş Yalıtımı (SI): Motorun çalıştırılması esnasında hassas elektronik cihazların zarar görmesini engellemek için motor devresinden gelen tenvirat tipi yüklerin geçici yalıtımı için ayarlanabilir
    • Motor Yalıtımı (EI): Motor elektroniklerini korumak ve alternatör güç çıkışını artırmak için iki motorun birlikte çalıştığı anlarda yalıtım için ayarlanabilir
    • İkili akü gruplarında şarjı algılar
    • LED çıkış göstergesi akü bağlantısını, izolasyonu, dahili voltaj blokajını, marş veya motor izolasyon durum bildirimlerinin uzaktan görülebilmesini sağlar


    Otomatik Şarj rölesi açıklaması:

    Çift akü grubuna sahip bir teknede, seyir halindeyken her iki grubu da şarj edebilmek çok kullanışlıdır. Şarj yönetim cihazları iki akü grubunu şarj ederken birbirine bağlar, şarj etmediği zamanlarda ise birbirinden izole eder. Akülerden birinin boşalması durumunda, acil çalıştırma için dolu bir akü grubu olacaktır.

    Teknelerde iki çeşit şarj yönetim sistemi mevcuttur:

    Otomatik şarj röleleri, her iki aküye de şarj kaynağı bağlandığında algılayan bir röleyle donatılmıştır. Şarj edilirken, ACR (Otomatik Şarj Rölesi) aküleri birleştirir. Şarj edilmediği durumlarda ACR aküleri izole eder.

    Akü izolatörleri, akımın akışını sağlayan ancak akımı aküden almayan tek yönlü elektrik emniyet valfidir. Bunun dezavantajı, kullanılan diyotların voltaj düşüklüğü yaratmasıdır ve bu voltaj düşüklüğü şarj enerjisini tüketip, ısı ortaya çıkararak akülerin tam olarak şarj olmamasına neden olur. Harici voltaj algılamalı alternatörler tam şarj olmama durumunu düzeltseler de voltaj düşüklüğü ve ısı bir problem olarak kalır.

    Stok Durumu: Stokta yok
    Stokta Yok